רשימה מקיפה של תנוחות מין

רשימה מקיפה של תנוחות מין

מספר מילים 490

קיום רפרטואר של תנוחות מיניות הוא חלק חשוב בחיי מין מספקים, וזה יכול להיות כיף לחקור תנוחות שונות. יש מגוון עצום של עמדות שניתן ליהנות מהן, בהתאם לרמת הנוחות וההעדפות. להלן רשימה מקיפה של תנוחות מין נפוצות, כמו גם הוראות כיצד להשיג כל אחת. זכור כי לכל זוג יכולים להיות רעיונות שונים של מה נוח. חשוב להתנסות ולתקשר אחד עם השני כדי להבטיח ששני בני הזוג נהנים.

מיסיונר

מיסיונרית היא כנראה תנוחת המין הנפוצה ביותר. מדובר בבן הזוג החודר השוכב על גבי השותף המקבל. בן הזוג המקבל יכול להתאים את זווית החדירה על ידי הקשתת הגב או הרמת הירכיים מעט. תנוחה זו מאפשרת נשיקות ויכולה להיות נוחה לשני בני הזוג.

דוגי סטייל

סגנון דוגי כולל את בן הזוג החודר נכנס לבן הזוג המקבל מאחור. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה, וניתן לשפר אותה על ידי שימוש בכרית כדי לתמוך או לסובב את הירכיים.

דפוס

דפוז היא תנוחת מין הכוללת את בן הזוג החודר בתנוחת עמידה כאשר רגליו של בן הזוג המקבל מורמות וסביב מותניו של בן הזוג החודר. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ועדיין מאפשרת לשני בני הזוג לשמור על קשר אינטימי.

קאוגירל הפוכה

קאוגירל הפוכה כוללת את בן הזוג המקבל חוגר את בן הזוג החודר תוך שהוא פונה הרחק ממנו. תנוחה זו יכולה לאפשר חדירה אינטנסיבית, ולבן הזוג המקבל יש את החופש לשלוט בזווית ובמהירות.

כפיות

כפיות היא תנוחת מין שבה שני בני הזוג נמצאים בחיבוק הפונה לאותו כיוון. השותף החודר נכנס לבן הזוג המקבל מאחור. זוהי תנוחה נהדרת לאינטימיות וקרבה, ומאפשרת לבן הזוג החודר לשלוט במהירות ובזווית החדירה.

מריצה

המריצה היא תנוחת מין שבה בן הזוג החודר עומד בצד המיטה או הרצפה ומחזיק את ירכיו ורגליו של בן הזוג המקבל בעוד בן הזוג המקבל נמצא בתנוחה תלויה. זוהי עמדה מצוינת לחדירה עמוקה יותר ולעזור לבן הזוג המקבל להגיע לגבהים חדשים של הנאה.

הפרפר

הפרפר כולל את בן הזוג המקבל שוכב על גבו כשרגליו מורמות ומפוזרות בצורת "V" רחבה. בן הזוג החודר עומד מול בן הזוג המקבל ומחזיק אותו במותניים. זוהי עמדה מצוינת לגירוי אינטנסיבי של הדגדגן עבור בן הזוג המקבל.

סטרדל

תנוחת המין כוללת את בן הזוג המקבל בתנוחת ישיבה, כאשר בן הזוג החודר כורע בין רגליו. תנוחה זו מאפשרת לשני בני הזוג לשמור על קשר עין ולבן הזוג החודר לענג את בן הזוג המקבל בידיו.

עומד

עמידה היא תנוחת מין שבה בן הזוג החודר ובן הזוג המקבל עומדים זה מול זה. הם יכולים לעמוד חזה אל חזה או עם בן הזוג החודר מאחורי השותף המקבל. זוהי אפשרות נהדרת כאשר המקום מוגבל, וניתן להשתמש בה לחדירה נרתיקית, אוראלית או אנאלית.

מיסיונר הפוך

מיסיונר הפוך כולל את בן הזוג המקבל שוכב שטוח על בטנו ואת בן הזוג החודר שוכב מעליהם. זה מספק הזדמנויות לנשיקה ומעורבות קרובה, ובן הזוג החודר יכול לשלוט בזווית החדירה.

69

תנוחת 69 כוללת את בני הזוג שוכבים על צידיהם זה מול זה, תוך ביצוע מין אוראלי. תנוחה זו מאפשרת לשני בני הזוג לחוות הנאה, תוך יכולת לקיים קשר עין ישיר ונשיקות.

אלה רק חלק מתנוחות המין האפשריות שניתן ליהנות מהן. התנסות ותקשורת עם בן הזוג שלך יכול לעזור לכל אחד מכם להשיג רמות חדשות של הנאה. חשוב לזכור להיות מכבדים וסבלניים כאשר מתנסים בעמדות חדשות, ותמיד להתמקד בתקשורת ובהסכמה.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

צפה בנערות ליווי באילת - https://escorts24h.net/נערות-ליווי-באילת/ ממוקם בקצה הדרומי של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת המציעה שילוב ייחודי של יופי טבעי מדהים, היסטוריה עשירה, והרפתקאות מסעירות. עיר חוף זו לחופי…

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי