מספיק לזיין את השכל

מספיק לזיין את השכל

מספר מילים 314

התיישבתי על הספה לידה והיא דיברה ודיברה על כל מיני דברים שלא מעניינים אותי. אחרי בערך רבע שעה הבנתי שהבחורה הזו לא ממש מעניינת אותי. ואם אני לא מזיין אותה אז מדובר בבזבוז זמן. אולי עדיף ללכת לדירות דיסקרטיות בקריות.

ומכיוון שלא היה לי מה להפסיד, פשוט פתחתי את כפתורי מכנסיי והתחלתי לשחק עם הזין שלי. היא הייתה קצת בשוק, אבל יכולתי לראות שכל המבט שלה היה מרוכז בזין שלי. בלי לחשוב פעמיים, תפסתי אותה בשיער וכופפתי אותה לעבר הזין שלי. דחפתי לה אותו עמוק לתוך הפה וכאשר ידי דוחפת את ראשה גרמתי לה לקבל אותו עמוק בגרון.
שחררתי את האחיזה בראשה והיא המשיכה למצוץ ולעסות לי את הזין במקביל. התענגתי על המציצה והתחלתי להפשיל את מכנסיה.

נעמדתי על מנת להוריד את הבגדים, אבל היא לא יכלה להיפרד מהזין שלי לרגע. היא המשיכה למצוץ כאשר היא על 4 וכאשר ידי מלטפות את בטני. היא ליקקה לי את הביצים והתענגה לי על הזין כאשר היא קורנת מאושר.

זרקתי אותה על הספה והפשלתי את מכנסיה ותחתוניה, היה לה ישבן חצוף שהייתי חייב לאכול. בשיא ההתלהבות הראש שלי היה בתוך ישבנה כאשר הלשון שלי משתוללת וכמויות ריר גדולות נוזלות מפי.

אחרי שסיימתי עם התחת סובבתי אותה ופישקתי את רגליה. התיישבתי על הרצפה והתחלתי ללקק לה את הכוס. בהמשך גם החדרתי אצבעות והתחלתי לאונן אותה חזק. חיוך גדול היה על פניה.

שוב סובבתי אותה, הפעם בשביל לזיין. היא עמדה עם הברכיים על הספה וידיה על משענת הספה. אני עמדתי על הרצפה, עם רגל אחת על הספה וחדרתי לה לתוך הכוס מאחור. הבחורה הזו זיינה לי הרבה את השכל, ועכשיו אני מזיין לה את הכוס. והאמת היה מפתיע לגלות כמה הבחורה הזו יודעת להיות חרמנית. עכשיו הבנתי שהיא פשוט צריכה זין שיסתום לה את הפה. המשכנו להזדיין בעוד כמה תנוחות.

בשלב מסוים החלטנו לעבור לחדר השינה, אך עוד לפני שהגענו למיטה נעצרנו בדלת החדר, ושם הצמדתי אותה אל המשקוף והתחלתי לזיין בכוח. הרגשתי את גלי החום בכל גופי עד שהתפוצצתי בתוכה עם מלא שפיך.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה

האינטרנט הפך למכרה זהב אמיתי של מידע, בידור ובניית קהילה, עם אינספור אתרי אינטרנט ובלוגים המוקדשים כמעט לכל נושא שניתן להעלות על הדעת. נושא אחד כזה שצבר קהל מעריצים משמעותי…

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה

נערות ליווי: הגיבורים האלמונים של תעשיית המין

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או קורטיזניות, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים. למרות שלעתים קרובות נתפס כנושא טאבו, האמת היא שנשים אלה ממלאות תפקיד חיוני בתעשיית המין…

נערות ליווי: הגיבורים האלמונים של תעשיית המין