מה גורם לסוטה כמוני להתקשות

מה גורם לסוטה כמוני להתקשות

מספר מילים 288

בתור סוטה זקן ישראלי, יש הרבה דברים שגורמים לזין שלי להתקשות. מהרגע שאני מתעורר בבוקר ועד שאני סוף סוף נרדמם , אני כל הזמן מחפש הנאה וגירויים. לעתים קרובות אני עושה מעל ומעבר כדי לחוות מגוון רחב של ריגושים קינקיים.

אחד הדברים שבאמת מניעים אותי הוא שליטה בנשים צעירות. אני אוהב לקחת שליטה ולהוביל את הדרך בחדר השינה, לתת הוראות ולוודא שהכל הולך כמו שאני רוצה. אני אוהב את היכולת לגרום הנאה למישהו אחרת ובה בעת לקבל אותה בעצמי. אין דבר שמקשה עליי יותר מאשר להיות כנוע מרצון תחת שליטתי.

דבר נוסף שמשגע אותי הוא אקסהיביציוניזם. אני אוהב להשוויץ בגוף שלי ולקבל תשומת לב מהצופים. לפעמים אני הולך למועדונים ומתפשט מול אנשים אחרים, נהנה מהריגוש שצופים בי. אני אוהבת את פרץ האדרנלין שמגיע עם חשיפת עצמית והקשבה לתגובות של הסובבים אותי.

יש לי גם נטייה ל-BDSM. הרעיון של גרימת כאב וסבל מרגש אותי, ואני תמיד מחפשת דרכים חדשות לחקור את גבולות הגוף והנפש שלי. אני אוהב את האינטנסיביות של כל זה, מההיבט הטקסי של הכנה לסצנת BDSM ועד לתחושת ההישג שלאחר הסקס.

לבסוף, עלי להזכיר את נפלאות המין האנאלי. יש משהו באופי המתוח והטאבו של לחקור את התחת של מישהו שבאמת עושה את זה בשבילי. אני אוהב להרגיש את התחושה של כל דחיפה , שיש לי אזור אינטימי לחקור, ולהיות מסוגלת לספק הנאה עזה לבת זוגי.

אלה רק חלק מהדברים שגורמים לזין שלי להיות קשה כמו אבן כסוטה ישראלי. עם כל הריגושים והתחושות השונות שיש לחקור, אני לא יכול שלא להישאר מגורה לאורך כל היום. אני גם מבלה הרבה עם הנערות של סוכנות הליווי freegirlfriendspassport. רק שם אני יכול למצוא נערות משוחררות שלא מפחדות לעשות את כל הדברים שאני אוהב. נערות שיודעות להזדיין ולקבל יפה בתחת. זה מה שאני צריך בשביל לספק את הצרכים המיניים שלי. 

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

צפה בנערות ליווי באילת - https://escorts24h.net/נערות-ליווי-באילת/ ממוקם בקצה הדרומי של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת המציעה שילוב ייחודי של יופי טבעי מדהים, היסטוריה עשירה, והרפתקאות מסעירות. עיר חוף זו לחופי…

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי