כוכבות הפורנו הכי חמות ופופולריות של היום

כוכבות הפורנו הכי חמות ופופולריות של היום

מספר מילים 414

כוכבות פורנו (officialninaelle.com) קיימות משחר הקולנוע. בימים הראשונים, הן היו בדרך כלל שחקניות מהפקות המיינסטרים שעברו לעסקי 'הסרט הכחול'. אבל ככל שהזמן עבר, כך גם התעשייה, עם שחקני מיינסטרים מבוגרים רבים שהפכו לשמות מוכרים בכל בית.

בשנת 2019, פורנו פופולרי כתמיד, והמבצעים בתעשייה הפכו נועזים ויצירתיים עוד יותר בתוכן שלהם. כדי לקבל מושג מי הן כוכבות הפורנו הלוהטות והפופולריות ביותר כיום, עיין ברשימה זו.

ראשונה ברשימה היא סטורמי דניאלס, כוכבת קולנוע למבוגרים עטורת שבחים שעלתה לכותרות כשהתברר ששילמו לה כדי לשמור על שתיקה בנוגע לרומן שלה לכאורה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בין אם אתם חובבי פוליטיקה של סטורמי ובין אם לא, קשה להתכחש לקריירה המרשימה שלה ככוכבת פורנו. היא כל כך פופולרית עכשיו שאתה יכול אפילו למצוא דמויות פעולה אספנות שלה בחנויות למבוגרים!

הבא ברשימה שלנו הוא אלטה אושן. כוכבת פורנו זו היא ללא ספק חביבת המעריצים והייתה דמות מרכזית בתעשיית המבוגרים מאז שהתחילה בשנת 2006. היא ידועה במראה המהמם שלה, אבל היא גם מיומנת להפליא בביצוע אקטים מיניים שונים. אלטה זוכה לכבוד מעמיתיה ונראית לעתים קרובות מארחת טקסי פרסים לתעשיית הסרטים למבוגרים.

כשמדובר בכוכבי פורנו גברים, שרירי הזרוע הבולטים הגדולים ביותר על המסך שייכים למנדינגו. חתיכת גבר זו עומדת על מטר וארבע ויש לה פין ענק שהפך אותו לאגדה בתעשיית המבוגרים. מאז הופעת הבכורה בשנת 2001, כוכב מנוסה זה זכה לפופולריות עצומה ואפילו זכה בפרס AVN על הופעתו ב 'Mandingo: Big Black Monster Cock'.

כוכבות קרוסאובר כמו מיה קאליפה עושות כותרות גם בתעשיית המבוגרים. מיה זכתה לפרסום במיינסטרים לאחר שהופיעה בסרט למבוגרים כשהיא לובשת חיג'אב. היא הייתה השחקנית הבוגרת הראשונה מהמזרח התיכון שזכתה לפרסום כזה והקריירה שלה הפכה מאז לסטרטוספרית, מה שזיכה אותה במספר תפקידים בטלוויזיה המיינסטרימית.

אם אתה מחפש כוכבת פורנו מחתרתית ייחודית יותר לחפש אותה, טורי בלאק עשויה להיות הבחורה שלך. הקריירה שלה החלה בשנת 2008 אך היא השיגה במהירות תהילה בינלאומית. עד כדי כך שב-2010 היא הפכה לאישה הראשונה שזכתה הן בפרס שחקנית השנה והן בפרס חדשות הווידאו למבוגרים (AVN) לשחקנית העשור.

כמו כן, אי אפשר לדבר על כוכבות פורנו בלי להזכיר את ריילי ריד. הקריירה שלה החלה בשנת 2010 כשהייתה בת 18. מאז, היא הפכה לאחת השחקניות הבוגרות המצליחות ביותר שהופיעו אי פעם בזירה. היא זכתה במספר עצום של פרסים, כולל היותה האדם הראשון שהוכתר הן לאישה והן לשחקנית הרשת של השנה.

בתקופה שבה עדיין יש סטיגמה ענקית הקשורה לפורנו, לא יעלה על הדעת שחלק מהכוכבים האלה השיגו את סוג התהילה שיש להם. אלה רק כמה מכוכבות הפורנו הלוהטות והפופולריות ביותר של היום. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים משהו חדש שיתבל את הרגלי הצפייה שלכם, למה שלא תלכו לבדוק את אחד הכוכבים האלה? לא תתאכזב.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

צפה בנערות ליווי באילת - https://escorts24h.net/נערות-ליווי-באילת/ ממוקם בקצה הדרומי של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת המציעה שילוב ייחודי של יופי טבעי מדהים, היסטוריה עשירה, והרפתקאות מסעירות. עיר חוף זו לחופי…

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי