טכנאי מזגנים לבחורות שחם להן

טכנאי מזגנים לבחורות שחם להן

מספר מילים 348

בואו נגיד שבתור טכנאי מזגנים אני פוגש הרבה בחורות שחם להן. אבל את מה שראיתי באותו היום, אולי רק בדירות דיסקרטיות בירושלים אפשר למצוא.

זו הייתה דירתה של כוסית מילפית, ולפי התמונות על השידה בחדר השינה היה ברור שהיא נשואה. חבל, חשבתי לעצמי… שמתי את הסולם והתחלתי לפרק את מכסה המזגן ולנסות לראות היכן התקלה. בדיוק באותו הרגע קיבלתי טלפון מלקוח וניהלתי שיחה קצרה. אבל לא שמתי לב למה שקורה מסביבי. בינתיים מצאתי את הבעיה והסתובבתי להגיד לגברת. אבל לא האמנתי למה שראיתי – היא פשוט ישבה ערומה על השידה ושיחקה באצבעותיה בכוס.

אני לא פראייר, ומייד ידעתי מה אני צריך לעשות. ירדתי למטה, הורדתי את החולצה והתחלתי ללקק את הכוס שלה. היא פישקה עוד יותר את רגליה והתמסרה ללשון שלי בגניחות חלשות. הייתי שקוע בכוס שלה אבל ידי כבר עשו את דרכי לציצי המושלם שלה.
הזין שלי לחץ בתוך המכנסיים, והתרוממתי על מנת להוריד את המכנסיים.

והיא מייד ירדה לרצפה ואמרה ’תן לי את הזין היפה הזה‘ והתחילה למצוץ לי אותו. היא מצצה וליקקה אותו לכל אורכו. ואז היא עברה לביצים. עמדתי שם עם הזין ביד כאשר שתי הביצים שלי ממלאות את פיה. החרמנות שלי עלתה והתחלתי להזיז את האגן ולזיין לה את הפה. הביצים שלי התנועעו אחורה וקדימה ונגעו קלות בסנטרה.

אחרי כמה דקות היא נעמדה. היא הפגינה גמישות והרימה את רגלה הימנית על השדה הגבוהה. ואני ניגשתי והחדרתי מהצד את הזין שלי לתוך הכוס שלה. אני אחזתי בישבנה ומותניה והיא פרשה את ידיה ואחזה בצידי השידה.

בשלב מסוים זה כבר נהיה לא נוח עבורה והיא עמדה עם שתי רגליה על הרצפה כאשר היא רכונה קדימה ושדייה נוגעים בשידה. התמונה של בעלה התנפצה על הרצפה. אני אחזתי בכתפה והמשכתי לזיין בכוח.
היא החלה לצרוח ’תגמור לי בפנים‘, אבל לא היו לי עדיין מחשבות על לגמור. רציתי להמשיך לחגוג על הגוף שלה. היה חם מאוד בחדר בכל המובנים ושנינו היינו מזיעים. המשכתי לזיין אותה עוד דקות ארוכות עד שהרגשתי שהכוס שלה מפורק.

שלפתי את הזין החוצה והיא התיישבה על הרצפה ודחפה את הזין לפה שלה. אחזתי בשערה וזיינתי לה את הגרון. ואז הרגשתי שאני עומד להתפוצץ. דחפתי את הזין עמוק ככל שניתו והיא השתנקה, הרגשתי איך השפיך שלי ממלא לה את הגרון.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה

האינטרנט הפך למכרה זהב אמיתי של מידע, בידור ובניית קהילה, עם אינספור אתרי אינטרנט ובלוגים המוקדשים כמעט לכל נושא שניתן להעלות על הדעת. נושא אחד כזה שצבר קהל מעריצים משמעותי…

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה