חיי המין המוזרים של בעלי החיים

חיי המין המוזרים של בעלי החיים

מספר מילים 295

בני האדם חושבים שהם שולטים בעולם, ובטח שבכל הנוגע לסקס פיתחנו את זה לתעשייה שלמה. בעלי החיים פועלים בצורה קצת יותר פשוטה, אבל גם עבורם סקס הכרחי. אז אמנם לבעלי החיים אין דברים כמו דירות דיסקרטיות בחיפה, או סרטי פורנו, אבל גם הם לא פראיירים.

קחו לדוגמה את החמוסים, בעל חיים חמוד שעבור רבים הוא חיית מחמד ביתית. אמרתם פעם את המשפט ”אם אני לא מזיין אני מת…“. מסתבר שאצל נקבות החמוסים בטבע, זה יכול להיות אמתי!

מבחינה ביולוגית, כאשר נקבת החמוס מיוחמת, הביצית אינה משתחררת ללא הזדווגדות. ובמילים אחרות, הייחום נמשך ונמשך עד שתהייה הזדווגות. הגוף ימשיך להפריש אסטרוגן בכמויות קיצוניות אשר גורמות נזק לגוף ויכולות לגרום למוות.

ובוודאי קורה לכם שאתם מתעוררים חרמנים, כולנו מכירים את זקפת הבוקר. אז תארו לכם את החרמנות של נחשי הבירית כאשר הם מתעוררים מתרדמת החורף. כאשר הנקבות מתעוררות מתרדמת החורף ויוצאות מהמחילה, הנקבות מתחילות להפריש את ההורמונים המושכים את הזכרים. ההורמונים מתפזרים למרחקים ומושכים לא אחד או שניים, אלא עשרות נחשי בירית! דבר ההופך לאורגיה של נחשים המתלפפים אחד בשני.

ואם אתם חושבים שלבני האדם יש פתיחות מינית, כדאי לכם להכיר את השימפנזות הננסיות והרגלי המין שלהם. אז נתחיל מפרט חשוב מאוד- השימפנזות מקיימות יחסי מין למטרות הנאה ממש כמו בני האדם. אך שימו לב לפרט הבא – השימפנזות מקיימות יחסי מין עם כולם – לא משנה אם אלו זכרים או נקבות, ולא משנה הגיל. הטאבו היחידי עבורן הוא יחסי מין בין אם לצאצאיה, דבר שהן לא יעשו.

וזוכרים את הבחורות ה“לא מקובלות“ שהזדיינו עם המקובלים בשכבה בשביל לזכות בסטטוס. מסתבר שחיי החברה של השימפנזות הננסיות לשכב עם הזכר האלפא גם כן משפר את הסטטוס בחברה.

שמעתם פעם סקסולוגים מדברים על זה שהראש הוא איבר המין הכי גדול? אז הכירו את חלזונות הים, שלוקחים זאת במשמעות המילולית. לחלזונות איבר מין מפוצל אותו הם מחדירים בו זמנית גם לראש הנקבה וגם לאבר מינה.

 

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה

האינטרנט הפך למכרה זהב אמיתי של מידע, בידור ובניית קהילה, עם אינספור אתרי אינטרנט ובלוגים המוקדשים כמעט לכל נושא שניתן להעלות על הדעת. נושא אחד כזה שצבר קהל מעריצים משמעותי…

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה