זיון חזק בחולון

זיון חזק בחולון

מספר מילים 321

גופה השחום היה מושלם, ולפי דעתי זו הנערה הטובה ביותר שאפשר למצוא בדירות דיסקרטיות בחיפה. בעודי מתענג על שדיה, ועדיין עם הבגדים, היא מתפשטת. יש לה חזה מושלם ומוצק. הוא כל כך זקור ומחרמן. ובעודי מתענג אליו, היד שלה כבר מלטפת לי את המכנסים והזין שלי הופך להיות קשה כמו אבן.

הורדתי את המכנסיים, ואת החולצה. והיא כבר הספיקה להתכופף והחלה למצוץ במרץ. היא אחזה בזין מעל הביצים ודחפה אותו עמוק לתוך פייה. בשלב מסוים היא אחזה בזין שלי והחלה להכות את שדיה עם הזין. התחלתי לשפשף את הזין שלי כנגד שדייה ולסירוגין היא מצצה לה.

הסתכלתי לעבור הכוס שלה והחלטתי שגם אני רוצה ליהנות קצת מטעמי גופה. הושבתי אותה על הספה, והיא פישקה את רגליה. התחלתי לשחק בלהט עם הכוס שלה, גם עם אצבעותיי וגם עם הלשון . הייתי כל כך חרמן והתחלתי גם לדחוף את האצבעות אל תוך הכוס שלה. לא עשיתי זאת בעדינות, אלא בצורה ברוטאלית שגרמה לה לגנוח.

הכוס שלה היה רטום וחם, מושלם בשביל חדירה. העמדתי אותה בתנוחת דוגי על הספה והתחלתי לזיין אותה. רגלי הימנית הייתה על הספה ורגלי השמאלית על הרצפה. מה שנתן זווית חזקה וכואבת לזיון. בשתי ידיי אחזתי בחוזקה במותנייה וזיינתי. יכולתי לראות אך סימני האחיזה נשארים על עורה העדין.
הישבן הלוהט שלה התנדנד בקצב הזיון, והתחלתי להפליק עליו בחוזקה. ובכל הפלקה הסימן האדום רק הלך והתגבר. וכך גם גברו צעקות הכאב. כופפתי את הראש שלה והצמדתי אותו לספה, וחדרתי בזווית של 45 מעלות. חזק ומהר, זיון ללא רחמים. אבל היא רק רצתה עוד ועוד, ותוך כדי גם עינגה את עצמה בעזרת אצבעותיה. לא יכולתי לעצור, הייתי כמו מכונה שרק רוצה לטחון ולטחון.

זה הפך להיות אינטנסיבי ונזקקתי למנוחה. שלפתי את הזין והתיישבתי על הספה. והיא מייד ירדה על הרצפה והחלה למצוץ במרץ. אבל תוך דקה התאוששתי וחזרתי לזיין אותה. השכבתי אותה על הגב, פישקתי את רגלי וחדרתי בכל הכוח. את רגלה הרמתי באוויר, ובידי אחזתי בחוזקה בציצי שלה. ואז רעד גדול עבר בכל גופי, ואחריו סדרה של השפרצות חזקות. המשכתי עד שלא יכולתי עוד.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

צפה בנערות ליווי באילת - https://escorts24h.net/נערות-ליווי-באילת/ ממוקם בקצה הדרומי של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת המציעה שילוב ייחודי של יופי טבעי מדהים, היסטוריה עשירה, והרפתקאות מסעירות. עיר חוף זו לחופי…

אקספלור היופי עוצר הנשימה וההרפתקה של אילת, ישראל – פנינת ים סוף

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי