הזיון שלי מהצד שלה

הזיון שלי מהצד שלה

מספר מילים 297

הפעם כתבתי לכם סיפור המבוסס על הביקור האחרון שלי בדירות דיסקרטיות בחיפה. ניסיתי לכתוב אותו מהצד שלה….

חיכיתי לו בלי תחתונים. התחת שלי היה באוויר והפנים כלפי מטה. ”אני אוהב את זה.“ הוא אמר ונשיק לי את התחת.

הוא כרע מאחורי והחל לאכול אותי מאחור. הייתי רטובה רק מהציפייה למה שהולך לבוא. הוא נעמד, החליק שתי אצבעות פנימה וקימר אותן לכיוון נקודת הג'י שלי כשהוא צובט את הפטמות שלי. הייתי רטובה והוא התנשף מהתרגשות. נשמתי כבד וקשה יותר והוא הפליק לי הישבן כל כך חזק שנשמתי נעצרה לרגע.

התחלתי לנשום נשימות עמוקות יותר בעודו מתחיל לנשק את העורף שלי ולשפשף את הדגדגן שלי. לא ידעתי איך לעצור את האורגזמה ויבבה בלתי רצונית נמלטה מגרוני. האמת שהפתיע אותי שקיבלתי אורגזמה כל כך מהר, וגם הוא היה מופתע, בכל זאת הוא הייה חייל צעיר וסקסי.

אבל גם הוא רצה לבוא על סיפוקו. הוא הוריד את מכנסיו ונשכב על המיטה. החזקתי את הזין שלו ביד והכנסתי לפה עמוק בעודו אוחזת בביצים שלו. חייכתי כאש ראיתי את ההבעה על פניו ואת התשוקה של גופו.

נישקתי את הביצים שלו בלהט ואז לקחתי את כל אורך הזין בפי, הרגשתי אותו בגרון שלי. הוא עיסה את הביצים שלו, מצצתי את הראש והענקתי לו נשיכות קטנות, שיגעתי אותו. ואז בתנועה קצבית למעלה ולמטה ופנימה והחוצה, מצצתי לו במרץ.

יכולתי להרגיש את הירכיים שלו מתוחות וידעתי שהוא קרוב. המשכתי פנימה והחוצה עמוק ככל שגרוני מאפשר, הוא לבסוף התפוצץ בפי. שאבתי וינקתי הכל פנימה ולחצתי את הלשון שלי חזק אליו כשירדתי למטה. הוא אחז בצד של הפנים שלי ביד אחת ויכולתי לראות שהוא לא עומד בזה. המשכתי עוד קצת רק בשביל קצת עינויים שובבים. ואז בלעתי הכל. הזין שלו היה דביק וליקקתי הכל בסבלנות, ניקיתי את כל שאריות הזרע.

הוא חייך אליי והצמדתי את שפתי לשפתיו. הוא קצת נרתע מטעם הזרע ורק נגעתי קלות בשפתיו. זה היה קצר ולוהט, והלוואי שיבוא עוד פעם.

בלוג סקס מידנייט סאן מאמרים נוספים

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח ומטריד המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. ידוע גם בשם אימפוטנציה, זה חוסר היכולת להשיג ולשמור על זקפה כי הוא מוצק מספיק…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים והטיפולים היעילים

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

אוננות, הידועה גם בשם גירוי עצמי, הנאה עצמית או אוטו-ארוטיות, הייתה נושא לוויכוח ומחלוקת לאורך ההיסטוריה. יש הרואים בכך חטא או מעשה מביש, בעוד אחרים רואים בכך חלק נורמלי ובריא…

אוננות: הבנת המעשה השנוי במחלוקת, אך הטבעי

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה

האינטרנט הפך למכרה זהב אמיתי של מידע, בידור ובניית קהילה, עם אינספור אתרי אינטרנט ובלוגים המוקדשים כמעט לכל נושא שניתן להעלות על הדעת. נושא אחד כזה שצבר קהל מעריצים משמעותי…

לחקור את עולם הבלוגים של סקס עבור ויקיפדיה